- چون پروژ های کوچک باعث می شود نام و شهرت شرکت حتی بین مردم عادی ومشتریان کوچک نیز گسترش یابد و این به طور غیر مستقیم در پیشرفت شرکت سهیم خواهد بود.مثلا شرکت مایکروسافت سال های سال است که سیستم عامل تولید می کند.چرا؟ این شرکت مانند شرکت های ایرانی نیست که تا اسم ورسمی بهم می زنند دیگر از قبول پروژه های عام سرباز می زنند. شاید بگویید چون انجام پروژه های کوچک دیگر از نظر اقتصادی موجه نیست. البته این پاسخ درست است ولی این یک روی سکه است . حفظ مشتریان قدیمی یکی از اصول حرفه ای در فروش محصولات است .
- نکته دوم اینکه باید حواستان به شرکت های کوچک باشد. شرکت های کوچک با انجام پروژه های کوچکی که شما از آن غافل بوده اید کم کم رشد می کند و حتی ممکن است از یک پروژه به ظاهر بی ارزش و کوچک سود میلیاردی بسازد و این شرکت بزرگ شما را دچار چالش می کند.گاهی شرکت های بزرگ به همین ایده های کوچک سر تعظیم فرود آورده اند.
- با بها دادن به پروژه های کوچک ، ایده های نو و افراد مستعد جدیدی به شرکت شما راه می یابند.مثلا چندی پیش در اخبار شنیدم که جوانی با فروش نرم افزاری به گوگل میلیاردر شده بود. کار این نرم افزار این بود که اخبار را می گرفت و خلاصه آن را به مخاطب ارائه می داد.
خرید جزوات آموزش تعمیر سخت افزار
های ,شرکت ,پروژه ,کوچک ,کند ,انجام ,پروژه های ,های کوچک ,شرکت های ,های بزرگ ,می کند
درباره این سایت